孤独hack

”おひとりさま”人生にをちょっとラクに

Digital love

昨日の夜、君と踊ってる夢を見た。

 

皆それはそれは楽しんでて、もちろん僕も楽しくて。心の声は「これを待ってたんだよ!」まさにそんな感覚だった。

 

そのままもう少しこっちに、踊れば踊るほど、お互いを見てしまうね。リズムしか聞こえなくなってしまう。

 

この君と踊ってる時間が、ささやかだけど楽しい。ただ踊って君を見てるだけの、この小さな幸せに、何か間違いなんてあるかな。

 

今夜はずっと、一晩中このまま音楽に合わせて、ゆらゆら揺れていよう。

 

 僕が君の腰に手をまわすと、君はそこに手を重ねる。

ふと見ると、君は嬉しそうにしてる。もちろん僕も嬉しくなってつい。

 

そんな楽しんでる最中、いきなり目の前がまぶしくなった。

まるで太陽の光みたいに強い光だった。

 

どうやら…夢だったみたい。気づかなかった。僕はどうする事もできない。何をしたらいいのか。夢だったんだ、全部。

 

そう、ただの、夢だった。

 


The Royal Concept - Digital Love (Daft Punk Cover ...

 

Last night I had a dream about you

In this dream I'm dancing right beside you

And it looked like everyone was having fun

the kind of feeling I've waited so long

 

Don't stop, come a little closer

As we jam the rhythm gets stronger

There's nothing wrong with just a little, little fun

We were dancing all night long

  

The time is right To put my arms around you

You're feeling right You wrap your arms around too

But suddenly I feel the shining sun

Before I knew it this dream was all gone

 

Oh, I don't know what to do

About this dream and you

We'll make this dream come true  

 

※かなり意訳してます

Daft punkの曲をroyal conceptがカバーしたものです